ארצי-פדן מירה

ארצי-פדן מירה

בית יצחק, עמק חפר
בית יצחק, עמק חפר

מפתחת שיטת היוגה הנשית, מכשירה מורות להוראת יוגה נשית, הקימה את מגמת יוגה להיריון ולאחר לידה בבית הספר למאמנים בוינגייט, ממחברות "טבעי ללדת", מחברת רב המכר "יוגה נשית - בריאות האישה בדרך היוגה", מלמדת בארץ ובחו"ל, הפיקה תכניות תרגול און ליין.

בית יצחק

גוף ראשון אישה - רטריט כתיבה ויוגה נשית

גוף ראשון אישה - רטריט כתיבה ויוגה נשית

סופשבוע מקסים של יוגה נשית וכתיבה

במנזר אבו גוש, 31 למרץ - 2 לאפריל 2022

,עם שגית אמת ומירה ארצי פדן

לאחר שלושה רטריטים מוצלחים ביותר! מוזמנת להצטרף לסופש שהוא חוויה ייחודית עבורך.

סוף שבוע של התכנסות והתבוננות אישית דרך תרגול רך, מעמיק, משמח ומשחרר של יוגה נשית ומפגשי כתיבה מונחים.

אין צורך להיות כותבת מקצועית, וגם לא יוגיסטית מדופלמת.

אם את אישה, סקרנית, כזאת שמחפשת הפוגה וחוויה משמחת ומרפאת –הצטרפי אלינו.

גיל המעבר בראי היוגה הנשית

גיל המעבר בראי היוגה הנשית
...

כשאנחנו צעירות, נדמה לנו שנשאר כך לנצח. כשאנחנו בהיריון, נדמה לנו שלעולם הוא לא יסתיים. כשהתינוקות שלנו לא ישנים בלילה, נדמה לנו שלעולם כבר לא נישן לילה שלם. כשהילדים מגיעים לגיל ההתבגרות, נדמה שלעד נצטרך להתמודד עם ההפתעות שהם מביאים אלינו. כך, שנים על שנים, נדמה לנו שמה שאנו חוות עכשיו, ישאר לעולם. אך בכל פעם מחדש, אנחנו לומדות לזוז, להתקדם, לאפשר לשינוי להיות. לפעמים בכוח – אולי משום שאנו לא קשובות. לפעמים בקלות משום שאנו מוכנות ובשלות לשינוי. נדמה כי עם השנים, בכל זאת, אנו לומדות להפנים. מבינות כי לכל תקופה הסימנים המשתנים שלה. כשגיל 40 חולף מאחרינו, אנו צועדות לקראת גיל המעבר. לפעמים סביב גיל 45 נרגיש סימנים ראשונים ולפעמים אפילו לפני. חשוב לדעת שלמעשה מגיל 35 השחלות מפחיתות את רמת האסטרוגן ואנו נכנסות לשלב חדש בחיינו.

תרגול שיווי משקל בחיי היומיום

תרגול שיווי משקל בחיי היומיום
...

תרגול שיווי משקל הוא חלק משמעותי מחיי היומיום - שהרי כולנו מחפשים איזון... הוא מאפשר לך נוכחות יציבה ורגועה בחייך. אין צורך לחכות למזרון התרגול כדי לתרגל שיווי משקל. חשוב שתשלבי תנוחות לשיווי משקל בחיי היומיום. למשל: ציחצוח שיניים על רגל אחת בישול על רגל אחת גריבת גרביים, לבישת מכנסיים בעמידה ועוד רעיונות יצירתיים.

על עבודה בהתנגדות

על עבודה בהתנגדות
...

"רובינו מפחדים מסיטואציה בה מישהו מתנגד לנו, לדעה שלנו, לנוכחות שלנו, לחוויה שלנו. ביוגה הנשית אנחנו מקפידות לעבוד קבוע עם התנגדות: דחיסה של איבר מסויים כנגד הריצפה, איבר אחר, חגורה, קיר וכד'. למשל: השתרשות משמעותית עם כף רגל אל הרצפה בעוד הרגל השנייה עולה מעלה. או דחיסת כפות ידיים אל הירכיים, לחיצת אגרוף כף היד כנגד המצח, כפות ידיים זו אל זו ועוד."

רצף בת הים - אקמול למיגרנה