ארצי-פדן מירה

ארצי-פדן מירה

home address icon
בית יצחק, עמק חפר
home address icon
בית יצחק, עמק חפר

מפתחת שיטת היוגה הנשית, מכשירה מורות להוראת יוגה נשית, הקימה את מגמת יוגה להיריון ולאחר לידה בבית הספר למאמנים בוינגייט, ממחברות "טבעי ללדת", מחברת רב המכר "יוגה נשית - בריאות האישה בדרך היוגה", מלמדת בארץ ובחו"ל, הפיקה תכניות תרגול און ליין.

בית יצחק

מפגשי העמקה ותרגול ביוגה הנשית

מפגשי העמקה ותרגול ביוגה הנשית

קורס מורות בכירות להוראת יוגה נשית - סידרה של 6 מפגשי העמקה ותרגול

בהם נעמיק יחד אל שפת היוגה הנשית

ונגלה חיבורים חדשים ומרתקים בין מסורת התרגול לבין בריאות האישה.

נשתמש במזרון התרגול כמעבדת מחקר לדפוסי החיים המשתנים במעגלי המחזוריות הנשית

שישה מפגשים של תרגולים מחדשים, הרצאות מרתקות ושיחות יוגה נשית שיעניקו לכן כלים מקצועיים כמורות ליוגה נשית ומטפלות מתחומים שונים,

להבין ולתמוך בצרכים משתנים של נשים במסע החיים

הקורס מתקיים בסטודיו "טל הדר" בכפר מונש, בימי א', 10:00-14:00.

מוזמנות!

פרטים מלאים אצל סיגל רן: sigalran@gmail.com

גיל המעבר בראי היוגה הנשית

גיל המעבר בראי היוגה הנשית
...

כשאנחנו צעירות, נדמה לנו שנשאר כך לנצח. כשאנחנו בהיריון, נדמה לנו שלעולם הוא לא יסתיים. כשהתינוקות שלנו לא ישנים בלילה, נדמה לנו שלעולם כבר לא נישן לילה שלם. כשהילדים מגיעים לגיל ההתבגרות, נדמה שלעד נצטרך להתמודד עם ההפתעות שהם מביאים אלינו. כך, שנים על שנים, נדמה לנו שמה שאנו חוות עכשיו, ישאר לעולם. אך בכל פעם מחדש, אנחנו לומדות לזוז, להתקדם, לאפשר לשינוי להיות. לפעמים בכוח – אולי משום שאנו לא קשובות. לפעמים בקלות משום שאנו מוכנות ובשלות לשינוי. נדמה כי עם השנים, בכל זאת, אנו לומדות להפנים. מבינות כי לכל תקופה הסימנים המשתנים שלה. כשגיל 40 חולף מאחרינו, אנו צועדות לקראת גיל המעבר. לפעמים סביב גיל 45 נרגיש סימנים ראשונים ולפעמים אפילו לפני. חשוב לדעת שלמעשה מגיל 35 השחלות מפחיתות את רמת האסטרוגן ואנו נכנסות לשלב חדש בחיינו.

תרגול שיווי משקל בחיי היומיום

תרגול שיווי משקל בחיי היומיום
...

תרגול שיווי משקל הוא חלק משמעותי מחיי היומיום - שהרי כולנו מחפשים איזון... הוא מאפשר לך נוכחות יציבה ורגועה בחייך. אין צורך לחכות למזרון התרגול כדי לתרגל שיווי משקל. חשוב שתשלבי תנוחות לשיווי משקל בחיי היומיום. למשל: ציחצוח שיניים על רגל אחת בישול על רגל אחת גריבת גרביים, לבישת מכנסיים בעמידה ועוד רעיונות יצירתיים.

על עבודה בהתנגדות

על עבודה בהתנגדות
...

"רובינו מפחדים מסיטואציה בה מישהו מתנגד לנו, לדעה שלנו, לנוכחות שלנו, לחוויה שלנו. ביוגה הנשית אנחנו מקפידות לעבוד קבוע עם התנגדות: דחיסה של איבר מסויים כנגד הריצפה, איבר אחר, חגורה, קיר וכד'. למשל: השתרשות משמעותית עם כף רגל אל הרצפה בעוד הרגל השנייה עולה מעלה. או דחיסת כפות ידיים אל הירכיים, לחיצת אגרוף כף היד כנגד המצח, כפות ידיים זו אל זו ועוד."

תרגול יוגה נשית להפחתת עומס מעצב הואגוס

24.3.2020

יוגה נשית לימי ווסת וגיל מעבר - תרגול הזנה לרחם

25.7.2020

חיזוק מערכת החיסון - הנעת רקמות חיבור, בלוטת התימוס ומערכת הלימפה

29.8.2020

תרגול יוגה נשית - לכל הרוחות...להניע אנרגיה דחוסה אל הרוח...

24.9.2020

שיפור תפקוד אברי האגן

18.10.2020

רצף בת הים - אקמול למיגרנה