תרגול מותאם לטיפול בכאבי ווסת

 

 אם את סובלת מכאבי ווסת קבועים, השתדלי להימנע ממוצרי חלב, בשר ומסוכרים לבנים בימים שלפני הכאב עד לאחריו. העשירי את תזונתך בחלבונים. בדקי את רמת ה 12 B שלך.

 תרגול:

  1. בעמידה על שש (חתול): לנשיפה קמרי את הגב עם מולה בנדהה ולשאיפה הרפי והקשיתי את המתנית. עשי זאת מספר פעמים. הניעי את האגן בתנועה מעגלית תוך שימת לב לנשימה מלאה.
  2. אופאוישטה קונאסנה: שבי בפיסוק נוח, האריכי עקבים החוצה והקפידי על איסוף מולה בנדהה. הטי את הגוף לפנים על כרית או על כיסא ושמרי את הגב ארוך. תוכלי להניח אמות או כפות ידיים על הרצפה ולהתארך בהתאם. השארי כך מספר נשימות.
  3. סופטה בדה קונאסנה - תנוחת האישה. שכבי כך בסוף היום או כשכואב לך למספר נשימות. הרפי את כל הגוף בתנוחה. נשמי והקשיבי.